Hallo bezoeker

Welkom op mijn frog-blog.









Pagina's

woensdag 17 maart 2010

Op het droge - Ding 2 en 3

Gisteravond laat is het dus gelukt om me via Blogger te presenteren op web 2.0. Vandaag gespeeld met andere sjablonen en natuurlijk gezocht naar medebloggers van deze 2e ronde. En er een paar gevonden! Toch blijft het zoeken welke mogelijkheden er allemaal zijn en waar deze te vinden en te benutten zijn. Het plaatsen van een afbeelding is snel gelukt ( ingewijden zullen niet verrast zijn dat ik voor de kikker heb gekozen). Vervolgens geprobeerd een serie foto's als diaserie erop te zetten, maar vanuit "Mijn afbeeldingen" is dat niet gelukt. Toch maar t.z.t. Picasa downloaden. Of misschien straks met Flickr??? You-tube heb ik er wel even opgezet, maar snel verwijderd, want welk filmpje kies je dan. Ik hoop met het 4e-5eDing: RSS mijn voordeel te kunnen doen, om zo mezelf een beetje te beschermen.

5 opmerkingen:

  1. Hai Biebfrog, leuk dat je meedoet! Veel plezier & succes met het verkennen van alle watertjes , plassen, vaarten en slootjes>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Biebfrog,

    Ik ben zo'n ingewijde die niet verrast is over je nick name en ook niet over het feit dat je met 4 sprongen tegelijk gaat.
    Je volgt overigens prima.
    Heel veel plezier de komende weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Biebfrog,
    Voor mij geen geheim tegen wie ik nu 'praat'.
    Toch vind ik het maar weer knap dat je een leuke foto boven aan je blog hebt staan met een welkom aan de lezer. We zullen nog veel met elkaar overleggen de komende tijd over deze nieuwe weg die we bewandelen.
    Stekelroosje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat die RSS-feeds idd echt iets voor jou zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen